طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی وب همان چیزی است که کاربر در هنگام استفاده از سایت با آن رو برو می شود. طراحی وب دارای اجزای بی شماری است که برای ایجاد تجربه نهایی یک سایت با هم کار می کنند ، از جمله طراحی گرافیک ، طراحی تجربه کاربر ، طراحی رابط ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و ایجاد محتوا. این عناصر نحوه ظاهر ، احساس و عملکرد یک وب سایت را در دستگاه های مختلف تعیین می کنند. با ما همراه باشید تا شما را کاملا با طراحی سایت آشنا کنیم.

طراحی سایت با توسعه سایت که همان کدنویسی واقعی است که باعث عملکرد وب سایت می شود متفاوت است. هنگام ساختن سایت ، هم به طراحی وب و هم به توسعه وب نیاز دارید. اگرچه برخی از افراد هر دو کار را می توانند انجام دهند ولی منظور ما این است که این دو مقوله با یکدیگر متفاوت هستند و مهارت های مجزایی را می طلبند.

طراحان سایت ایده های شما را می گیرند و آنها را به ماکتی تبدیل می کنند که نشان می دهد سایت شما به چه شکلی خواهد بود. طراحان سایت قسمت خلاقانه طراحی وب سایت را بر عهده دارند. توسعه دهندگان وب - که بعضاً برنامه نویس یا کدنویس نیز نامیده می شوند - ماکتی که طراح وب شما ساخته است را می گیرند و آن را به زبان برنامه نویسی ترجمه می کنند تا در وب نمایش داده شود. آنها سایت ها را کاربردی می کنند تا بتوانند پاسخگوی نیاز کاربران سایت شما باشند.

یک توسعه دهنده تجربه کاربری به عنوان توسعه دهنده UX (user exprience) شناخته می شود که سایت شما را کاربرپسند می کند. آنها مهارت های فنی و همچنین مهارت های طراحی را دارا می باشند که از آنها در ایجاد سایت هایی که بازدیدکنندگان را جذب و نگه می دارند، استفاده می کنند. در ادامه به برخی از پرسش هایی که ممکن است به ذهنتان برسد پاسخ می دهیم.



چرا طراحی سایت اهمیت دارد؟

برداشت های اول واقعا مهم است. امروزه اگر در وب حضور قوی نداشته باشید از رقبای خود عقب خواهید ماند. کاربرانی که در اینترنت به دنبال نام تجاری شما می گردند و نتیجه ای به دست نمی آورند ممکن است تصور کنند که شما از این کسب و کار خارج شده اید. اگر کاربران در جستجو به دنبال محصولات شما به نتیجه دلخواه نرسند ممکن است این تصور برایشان پیش بیاید که شما زیاد به شرکت و محصولات خود اهمیت نمی دهید. با طراحی درست و اصولی سایت از سردرگمی کاربران جلوگیری خواهید کرد و تجربه خوبی برای آن ها در بر خواهد داشت.

یک طراحی سایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی سایت خوب یکسری اصول و قواعد دارد که با پیروی از آن ها موفق خواهید بود. با انواع دیگر طراحی ، مانند تصویرگری یا طراحی برچسب ، بسیاری از موارد "خوب" به سلیقه بیننده بستگی دارد. وب سایت خوب طراحی شده وب سایتی است که کاملاً تجربه ای را که بازدید کننده شما به دنبال آن است ایجاد می کند.

طراحی سایت کارآمد باعث تبدیل بازدیدکنندگان سایت شما به مشتری می شود. "تبدیل" به معنای وادار کردن کاربر به یک اقدام خاص است. وقتی کاربر با اقدامی که وب سایت شما آنها را تنظیم کرده است دنبال می کند ، وب سایت شما اقدام به تبدیل آن می کند. تبدیل می تواند هر چیزی باشد ، مانند ثبت نام در خبرنامه ، خرید ، افتتاح حساب یا دسترسی به محتوای بیشتر در وب سایت.

اصلا چرا نیاز به سایت داریم؟

برای پاسخ به این سوال دلایل زیادی وجود دارد که در ذیل به برخی از آن ها اشاره میکنیم:

·         تبلیغات در اینترنت و معرفی محصولات با هزینه کمتری نسبت به روش های دیگر امکان پذیر است.

·         امکان ارتباط مستقیم با کاربران و انتقال آموزش های لازم به آن ها در سایت فراهم می شود.

·         امروزه اکثر افراد برای ارتباط یافتن با کسب و کار خاصی و دریافت خدمات از وب سایت ها استفاده می کنند.

·         افزایش تعداد مشتریان هدف از طریق وب سایت امکان پذیر شده و دیگر محدود به جغرافیای خاصی نمی باشد.

·         امکان پشتیبانی 24 ساعته مشتریان و پاسخگویی به آن ها در سایت امکان پذیر شده است در صورتی که در مشاغل سنتی چنین چیزی امکان پذیر نیست.

·         با ایجاد وب سایت های معتبر و دریافت مجوزها از نهادهای مربوطه و همچنین نماد اعتماد الکترونیک می توان هر جه بیشتر اعتماد مشتریان را جلب نمود.

·         امکان ارائه خدمات به مشتریان به صورت شبانه روزی و بی وقفه در وب سایت ها فراهم شده است.


متخصصان طراحی سایت ناب دیزاین با دارا بودن تجربه ی چندین ساله در زمینه طراحی سایت و تسلط کامل به جدیدترین متدهای طراحی سایت آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز در سرار کشور می باشد. خدمات شرکت ناب دیزاین علاوه بر طراحی سایت شامل طراحی اپلیکیشن اندروید، طراحی محصول، طراحی لگو، تولید محتوا، بهینه سازی سایت و بسیاری خدمات دیگر است که جهت آشنایی کامل می توانید از سایت ناب دیزاین بازدید نمایید.


Comments